דגני בוקר בסגנון צ'יריוס מ-3 מרכיבים של שיינא
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

חומר הגלם האהוב עליי: דגני בוקר בסגנון צ'יריוס מ-3 מרכיבים של שיינא

תמונה גרסת הדפסה

דגני בוקר בסגנון צ'יריוס מ-3 מרכיבים של שיינא גרשוביץ'

בואו נדבר רגע על...מייפל!
אמנם אמא שלי קנדית, אבל את המייפל הכרתי בשלב מאוחר יותר בחיים שלי, ומאז התאהבתי!
יש לו מתיקות קצת שונה, כזה עם טעם שנשאר לעוד המון זמן (לא סתם אני משתשמשת בו במתכונים שלי), וגם לא צריך הרבה ממנו כדי לקבל את המתיקות הזו שזה חיסכון מעולה ;).
חשוב לי להגיד- מייפל זה סוכר לכל דבר! אמנם סוכר עם יותר יתרונות וערכים תזונתיים, אבל עדיין סוכר, וחשוב לא להתפרע בדיוק כמו סוכר לבן רגיל.
בתמונה: טיפה אחת של מייפל בקערה כזו, עושה את הבוקר.

אז מה צריך לכל הטוב הזה?

 

דגני בוקר ללא גלוטן

חומרים

1/2 1 קמח שקדים (אפשר להמיר בקמח שיבולת שועל) כוס של 250 מ"ל
2 כפות מייפל (אפשר להמיר בכל ממתיק)
ביצה M

אופן ההכנה:

1. מערבבים את כל המרכיבים עד לבצק אחיד (אם יש צורך אפשר להוסיף עוד קמח. אם משתמשים בשיבולת שועל- אם היא מתפוררת מעט אפשר להוסיף מים בהדרגה).
מכדררים וחותכים ל-2 כדורים שווים.
2. יוצרים 2 נחשים וחותכים לחתיכות קטנות.
3. בעזרת שיפוד מחוררים חור גדול בכל כדור.
4. מכניסים לתנור שחומם מראש על 180 מעלות למשך 25 דקות (תוך כדי להפוך אותם) עד שהם נהיים שחומים וקריספיים.
תהנו ❤️
*בתמונה השתמשתי רק בחצי מהתערובת
*בכל התערובת יש כ944 קלוריות

עוד ממני

לא כדאי לפספס