ט"ו בשבט הגיע: שיינא גרשוביץ מכינה ביסקוטי ללא גלוטן מ-5 מרכיבים
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

ביסקוטי ללא גלוטן מ-5 מרכיבים של שיינא גרשוביץ

תמונה גרסת הדפסה

מתכון לביסקוטי טבעוני של שיינא גרשוביץ | מתכונים טבעוניים


לא מאמינה ששבוע הבא זה ט'ו בשבט!
והפעם מתכון סופר פשוט, ממרכיבים טבעיים שייתן לנו טיפ טיפה תחושה שט"ו בשבט כאן. 

שימו לב! זה אחד המתכונים שאתן יכולות לגוון במילוי שלו עם כל פרי יבש שאתן אוהבות, וכזה שייתן מתיקות טבעית (ממש ממליצה על פירות יבשים אורגנים!! יש הבדל משמעותי מאוד לאורגני ולא אורגני בפירות יבשים).
פירות יבשים לדוגמה: תמרים חתוכים, משמשים, צימוקים, תאנים, מנגו יבש וכו. 

מצרכים ל-9 יחידות

1/2 1 כוסות קמח שיבולת שועל (אפשר להמיר בקמח שקדים) אפשר לטחון שיבולת שועל green ומתקבל קמח
1 כפית אבקת אפייה
1/3 כוס מייפל אורגני green (אפשר להמיר בכל ממתיק)
1 ביצה או 1/2 כוס טחינה גולמית לגרסה טבעונית
1/3 כוס חמוציות ללא תוספת סוכר

תוספת (אופציונלי)

שוקולד מריר 85% קקאו
אגוזי מלך גרוסים

אופן ההכנה:

1.מחממים תנור ל-180 מעלות.
2. מערבבים את כל המרכיבים עד לקבלת בצק (שימו לב, אם הבצק יוצא טיפה מתפורר, אפשר להוסיף מים בהדרגה כמו שעשיתי כדי שיתאחד) אחיד.
3. על נייר אפייה מסדרים את הבצק בצורת מלבן (לא שטוח מאוד) ומכניסים לתנור החם למשך 15 דקות. מוציאים וחותכים למקלות לפי הגודל הרצוי.
4. מחזירים לתנור למשך 25-30 דקות.
מעל (אופציונאלי): שוקולד מריר 85% קקאו ואגוזי מלך גרוסים.
תהנו ❤️

*בכל התערובת יש כ-1387 קלוריות. 

 

לעוד קינוחים טבעוניים, היכנסו כעת.

עוד ממני

לא כדאי לפספס