מתכון לפנקייק תפוחיים של שיינא גרשוביץ - מגזין שופרסל גרין
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

אתגר תפוחי העץ של שיינא גרשוביץ

תמונה גרסת הדפסה

מתכון לפנקייק תפוחים וקינמון מ-5 מרכיבים

פנקייקים,

כל מילה נוספת מיותרת.

אחד הפינוקים שאני הכי אוהבת ובינינו, מי לא?! הוא ערימה של פנקייקים נימוחים וטריים כשמעליהם מטפטפת שלולית של סירופ מייפל אורגני מתקתק.

העניין הוא שתמיד בפנקייקים יש תוספות שהופכות את העניין לעמוס מבחינת סוכר לבן, סוכרוז ומה לא: שוקולד, קצפות, וכל מיני דברים טובים שאמנם מתאימים לפעמים לזמנים מסוימים אבל פחות לשגרה יומיומית.

לאחרונה התחלתי לחקור איך אני מחליפה ביומיום סוכרים פחות בריאים בסוכרים יותר איכותיים וסוכרים מעולם הפירות וכשקיבלתי משופרסל גרין את אריזות התפוחים המשגעות, עם זני תפוחים שאת חלקם כלל לא הכרתי, היה לי ברור מיד: מתכון הפנקייקים שלי עומד לקבל שדרוג בריא והכי חשוב, כל כך טעים.

טעמתי מהתפוחים השונים כדי להתאים רמות מתיקות וצבע ורקחתי עבורכם מתכון לפנקייק קליל שאפשר לאכול כמה פעמים בשבוע, מבלי לדאוג. להיפך! יש בו תוספת סיבים ומינימום מרכיבים שמכבידים עלינו.

כמו בחיים, גם במתכונים שלי, הכל בסך הכל קשור לאיזון. אם במתכון עצמו של הפנקייקים יש פחות סוכר, נוכל ליהנות מתוספות מפנקות יותר כמו למשל מנת התפוחים המקורמלים שאצרף, שמבטיחה שרק מהריח אתם הולכים להשתגע; תפוחי רד מון עם סוכר חום אורגני, אחת התוספות הכי קלאסיות ומטורפות שיש, בהבטחה.

לחילופין, אם אנחנו מוסיפים סוכר לבן לפנקייקים, עדיף לאזן ולבחור תוספת פירות טריים. מה שלא תבחרו, העיקר שזה יעשה רק טוב, לגוף ולנשמה.

קבלו את המתכון שלי:

 

מצרכים

לפנקייק:

תפוח זינגי מקולף

כוס משקה שקדים אורגני גרין ללא סוכר

כף מייפל אורגני גרין

כוס שיבולת שועל דקה גרין

ביצה

לתפוחים המקורמלים:

1/2 תפוח רד מון חתוך לקוביות

2 כפות שמן קוקוס אורגני גרין

1/2 כפית קינמון

כף מייפל אורגני גרין

אופן ההכנה:

  1. לפנקייקים: תחילה, מכניסים למיקרוגל למשך דקה וחצי את התפוח כדי שיתרכך.
  2. מכניסים ת כל מרכיבי הפנקייק לבלנדר וטוחנים עד לבלילה אחידה.
  3. יוצקים בכל פעם יציקה קטנה למחבת נון סטיק על אש בינונית. כשמופיעות בועות הופכים צד. הבלילה מתאימה לכתשעה פנקייקים קטנים.
  4. לתפוחים: משמנים מחבת בשמן קוקוס ומוסיפים את התפוחים. מטגנים למשך דקה ומוסיפים את המייפל והקינמון.
  5. ממשיכים בטיגון למשך 2 דקות עד שהתפוחים מקבלים גוון זהוב ונראים קריספי.
  6. מניחים מעל הפנקייקים.
  7. תהנו❤️

עוד ממני

לא כדאי לפספס