טיפ לחזרה לשגרה מאוזנת עם קורין גדעון | מגזין שופרסל - נבחרת גרין
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

קורין גדעון משתפת בטיפ שלה לחזרה לשגרה ולאיזון

תמונה גרסת הדפסה

מחברות ורשימות תמיד מלוות אותי מאז שאני זוכרת את עצמי,

אני אוהבת מחברות קטנות, גדולות,

מפוארות, פשוטות, 

דפים שמתמלאים בחלומות, משימות ומטרות קדימה.

מאז ומתמיד, אני עושה רשימות. זה עוזר לי לארגן את המחשבות שלי ונותן לי תשתית של עבודה.

בשגרה, כפועל יוצא של התחום שלי אני מתנהלת כמו עצמאית, מול עשרות חזיתות ועם גורמים שונים. הרשימות עוזרות לי לנהל את הזמן שלי כהלכה, מעין עוגן ללוח הזמנים שלי ותכנון קדימה גם לטווח ארוך וגם לטווח הקצר.

במהלך ההפסקה הכפויה של חיינו, בו תחום התקשורת והמשק כולן חווה האטה פתאומית מושג הזמן הפך להיות מעורפל, סמיך ומבלבל. יום הפך ללילה, ימים נמרחו כמו מסטיק או עברו ביעף וכל יום הרגיש כמו סופשבוע במשך שבועות.

הכתיבה העניקה לי מצפן, מקום משלי אליו אני יכולה לנתב את המחשבות שלי במבט קדימה גם בימים שלא היה ברור לנו מה תהיה נקודת הסיום.

זה גם הטיפ שלי אליכן לחזרה לשגרה מאוזנת,

להניח את המחשבות על הדף ולהתחיל לעשות רשימות של המטרות שלכם קדימה או רשימה של המשימות היומיות, מה שעושה לכם טוב. לפעמים צריך לעצור, לכתוב ולארגן את המחשבות "בכוח" כדי לייצר זרימה שתגיע טבעית ולכן מתחילים בקטן, 

הישגים קטנים שמובילים לנצחונות קטנים, מטרות קצרות טווח המובילות לתחושת סיפוק ומאפשרות מקום להישגים לטווח ארוך. 

והחלק הכי טוב? זו הזדמנות למחברת חדשה, התחלה חדשה, דרך חדשה. הזדמנות להתחיל דף חדש ולדייק את היעדים שאנחנו נושאים אליהם עיניים ולמצוא את הדרך שלנו לכבוש אותם. יעדים קטנים או גדולים, העיקר שימלאו אתכם בתחושת סיפוק שתוביל לאיזון וחזרה קלה יותר לשגרה.

ובראש הרשימה וקודם כל, 

מאחלת לכולנו שרק נזכה רק לבריאות שתאפשר לנו להמשיך לחלום ולתכנן קדימה בראש מורם.

 

עוד ממני

לא כדאי לפספס