קארין סנדל מקפידה על שגרת אימונים ותזונה מהבית | נבחרת גרין - מגזין שופרסל
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

טיפים של קארין סנדל לאימון ביתי ותזונה נכונה מהבית

תמונה גרסת הדפסה

מעכשיו כולם בבית, ואני, שכבר בבידוד מאז שחזרתי מהמשחק בחו"ל רוצה לספר לכם שאני כבר מתורגלת בנושא לצערי.

צריך הרבה משמעת עצמית כדי לא לאכול הרבה ולא לאכול מושחת כשנמצאים בבית. יש לי כמה טיפים לשמירה על תזונה שפויה וסדר יום ספורטיבי שנמצאים בבית שאני מקווה שיעזרו:

 

  • שבוע ללא אימון זה המון, אל תפתחו פערים של תקופות ללא אימון, נסו לשלב כל יום כמה דקות או שעות של אימון, תלוי כמה זמן ומוטיבציה יש לכם. לא צריך שום דבר מקצועי, עבדו על מזרון או שמיכה, 20 שניות מנוחה ו-20 שניות עבודה, סטים של שבע-שמונה דקות לכל סט. זה יכול להיות סקוואטים, כפיפות בטן, כל מה שאתם רוצים - יש המון רעיונות ביו טיוב לפי עוצמות שונות.
  • שימו מוסיקה ברקע ורקדו! זה משחרר את הגוף, עושה מצב רוח טוב ושורף קלוריות.
  • חלקו את האוכל למנות קטנות שאתם אוכלים במשך היום במקום ארוחות גדולות ועוד תוספת נשנושים.
  • חתכו ירקות ופירות: גזר, סלרי, תפוחים, תותים וכל מה שמתחשק. שהפירות והירקות זמינים, יותר קל לבחור בהם.
  • שתו שייקים עם כמות סיבים גדולה בתחילת היום, זה יעזור לכם לשמור על רמת שובע מסוימת.

אם יש לכן/ם עוד טיפים ורעיונות, אשמח לשמוע. בואו ננסה לשמור יחד על איזון פנימי וגופני בתקופה כל כך לא מאוזנת מסביב.

עוד ממני

לא כדאי לפספס