נועה רוזין חוזרת לשגרה מאוזנת אחרי הקורונה | מגזין שופרסל - נבחרת גרין
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

נועה רוזין עם טיפ לחזרה מאוזנת לשגרה

תמונה גרסת הדפסה

איך חוזרים לשיגרה אחרי הקורונה עם נועה רוזין

התחלנו את החודש הזה בסימן Fresh New Start, הבטחה – קבל עם וסטורי – לחזרה לשגרה בריאה ומאוזנת. התקופה הזו בבית, בתקופת הקורונה, הייתה נעימה לי מצד אחד, אבל יצרה הרגלים לא בריאים: פחות ספורט ויותר אוכל. לצערי הרב לא הצלחתי לעבור את שיעורי הספורט בזום, משהו במסך לא עבר אצלי. אני אוהבת להיות פיזית בחדר הכושר עם המאמנת שלי, וככל שניסיתי להרים בקבוקי מים ולעשות ברפיז על השטיח בסלון, כך הבנתי שזה לא בשבילי.

לפני שנתיים הבנתי באופן חד משמעי שאם אני רוצה להכניס ספורט לחיים שלי, זה צריך להיות רק עם מאמנת אישית. נרשמתי לכל כך הרבה חדרי כושר בחיי, אינספור חוגים, ותמיד מצאתי את עצמי נשארת בבית ומספרת לעצמי תירוץ למה עדיף כאן מאשר שם. מפה לשם, פנינית ואני "חגגנו" החודש שנתיים. שנתיים של עבודה קשה, בניית סיבולת, העלאת דופק וכושר טוב ובריא. אם אני יכולה להעניק לכם טיפ אחד לחזרה לשגרה בריאה, הוא יהיה ספורט. בכל דרך אפשרית, לפחות פעמיים בשבוע. אני הבנתי שאני צריכה עזרה ולא יכולה להתמיד לבד, אבל כשנכנסים לזה חזק ובכל הכוח – הכל הופך להיות בריא יותר: הרגלי האכילה, כמות שתיית המים, האופן בו אנחנו צורכים את המזון שלנו ועוד. 

לפני שנכנסתי לזה, הייתי מסתכלת על אנשים ספורטיביים עם גבה אחת מורמת: איך יכול להיות שהם אוהבים לרוץ, אין להם משהו טוב יותר לעשות? לא קל להכנס לזה, אבל כשזה קורה התגמול גדול מסך חלקיו. זה לא מספיק לאכול בריא וירוק, צריך גם לזוז קצת. ובסוף, זה מה זה כיף.

הצלחתם לשמור על שגרת אימונים בקורונה? שמעתי שיש אפילו יחידי סגולה שהצליחו לרזות ולהקפיד על אימונים קבועים.

עוד ממני

לא כדאי לפספס