טיפ לחזרה מאוזנת לשגרה מאת ינאי פרישר גוטמן | נבחרת גרין - מגזין שופרסל
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

טיפ לחזרה מאוזנת לשגרה מאת ינאי פרישר גוטמן

תמונה גרסת הדפסה

תקופת הקורונה הייתה תקופה לא קלה לעיכול, אין ספק.

ובכל זאת, אני חייב לומר שמצאתי בתוך הסערה נקודות אור רבות. 

העולם כולו שעצר מלכת זימן לי זמן איכות עם רוי, הזדמנות לחסל פרויקטים בבית ושקט נדיר ביחס לשגרה הקבועה שלי.

ברגע אחד, עברתי מלו"ז עמוס של סדנאות, הרצאות, פגישות, צילומים ועוד ועוד שכולל גם בסופ"ש התחייבויות חברתיות ומשפחתיות לדממת אלחוט של העולם מסביב.  בלתי נתפס. פתאום נוצר שקט לא רק בעשייה בארץ אלא בכל העולם כך שלמרות שהמשרד המשיך לעבוד, היה מעין ניתוק מהלחץ של היומיום. גם לקוחות בינלאומיים וגם ישראלים חוו את אותה חוויה ברחבי העולם בצורות שונות ונאלצו להאט את הקצב.

כשנשברה לי השיגרה, אבד לי גם החשק להתאמן. לא הצלחתי להשיג את המוזה המתאימה להתאמן בבית אז החלטתי לנצל את התקופה לתת לגוף שלי להחלים מהשגרה הקבועה של ארבעה אימונים בשבוע. למרות שהמשכתי להקפיד על התזונה, ויתרתי על אימונים קבועים עד שחזרנו לשגרה. בזמן שהאטתי את הקצב וזכיתי לבלות סוג של חופשה מדהימה בבית הגעתי גם לתובנות על הקצב המהיר בו אני חי והחלטתי למצוא את הדרכים שלי להקל על עצמי. למשל, הורדתי את תדירות האימונים לשלושה אימונים בשבוע.

מתוך החוויה שלי, מגיע גם הטיפ שלי אליכם לחזרה לשגרה מאוזנת: להתחיל בקצב שלכם, בהחלטות קטנות ומשמעותיות כמו כאמור שינוי שיגרת אימון. נסו להפחית לחץ על השגרה שלכם במקום להעמיס ולנהל את הזמן אחרת. איך אתם חזרתם לשגרה ולאיזון? מה היו נקודות התפנית מבחינתכם שהרגשתן שהשגרה חלחלה?

אנחנו כל כך רגילים לומר שאנחנו "חייבים" לעשות כך וכך ומעמיסים על עצמנו שלפעמים צריך לנשום ולהיזכר מה היה באמת חשוב לנו בימים ושבועות בהם העולם נסגר ושום דבר לא היה כל כך דחוף חוץ מלהישאר בבית.

נסו למצוא את השקט בתוך הבלגן כי עוד רגע האיזון לאט לאט יחלחל, השגרה העסוקה תחזור וכמעט שנשכח שהיו פה פעם ימים אחרים ושקטים. 



 

עוד ממני

לא כדאי לפספס