יובל גונן משתפת בטיפ ט"ו בשבט | מגזין שופרסל - נבחרת גרין
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

ט"ו בשבט הגיע: הטיפ שלי לימים ארוכים

תמונה גרסת הדפסה

ט"ו בשבט הוא חג קצת אחרת מבחינתי. כשאני מסתכלת אחורה במבט נוסטלגי, במיוחד יחסית לחגים האחרים בילדות, ט"ו בשבט לא היה חג שכולו חגיגה קולינרית.

כילדה שתמיד אהבה לאכול, עוד לפני הטבעונות, ברור שלביבות חנוכה ואוזני המן עם שוקולד היו תמיד מרגשים יותר ביחס למגשי פירות יבשים.

עם השנים שעברו, גדלתי והחכמתי ולמדתי לא רק לאהוב פירות יבשים אלא גם להעריך את הערכים התזונתיים שיש בהם ואת האנרגיה הזמינה שהם מספקים תוך כדי תנועה, אם זה בימי צילום ארוכים או בימים מתישים באוניברסיטה.

כשאני חושבת על פירות יבשים כחלק מתזונה קבועה, אני מתחברת יותר לפירות יבשים בצורתם הטבעית ופחות לבישולים עם פירות יבשים.

תמרים הם בראש המצעד של הפירות היבשים האהובים עליי, התמרים המקומיים שמגיעים אלינו לחנויות הם תענוג - טריים ומתוקים שאין כמוהם. תמרים הם מקור כוח ואנרגיה מעולה בימים שאני נמצאת באוניברסיטה ולא תמיד יש לי חשק או זמן להכין לעצמי ארוחה מפנקת. בתמרים יש אמנם הרבה סוכר יחסית אבל כל עוד לא מפריזים בכמות, אפשר ליהנות מהיתרונות של הסוכר שמעניק אנרגיה מהירה. יש בתמרים אשלגן שעוזר אחרי אימון לגוף או למוח ומעניק איזון והם גם מקלים על העיכול כך שהם פתרון מעולה לארוחת ביניים אחרי ארוחה כבדה. 

מה דעתך? תמר מוסיף המון לשגרת התזונה שלך?

עוד ממני

לא כדאי לפספס