יובל גונן וקארין סנדל בצומת של גוף ונפש | נבחרת גרין - מגזין שופרסל
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

האתגר של יובל: מפגש מעצים עם קארין

תמונה גרסת הדפסה

מתכון עוגיות שיבולת שועל ובננה טבעוניות

כחלק מהיותי חברת נבחרת שופרסל גרין, אני זוכה לחוויות מעניינות, תובנות מסקרנות וגם, מפגש עם אנשים מרתקים שגם עוברים תהליכים משלהם כחלק מהנבחרת.

השבוע נפגשתי עם קארין סנדל המדהימה, חברת הנבחרת, שממבט ראשון פשוט הקסימה אותי.

החלטנו לשלב בין האתגרים - לפתוח את המפגש עם האתגר של קארין-להתחבר לגוף ולנפש ולסיים עם האתגר שלי, יחד עם מתכון טבעוני שאני אמונה על הצלחתו.

המפגש בינינו עבר מהר מאוד מ"שלום, נעים מאוד" לשיחה על החיים, על משמעות ועל מיינדפולנס. 

התחברנו וישר מצאנו את עצמו משוחחות על התפקיד של אוכל  בחיים של שתינו כספורטאיות. כולם יודעים שקארין כדורגלנית מוערכת אבל רק חלקכם יודעים עלי  שהייתי רקדנית מקצועית עד גיל 22, ומשם מגיע החיבור שלי לספורט ותזונה.

המשכנו את האווירה הנעימה עם אימון יוגה משותף. ומה יותר טוב אחרי יוגה שמותחת את השרירים ומזינה את הנפש? ברור, משהו טעים ומזין במטבח! 

קבלו את המתכון שלי לעוגיות אנרגיה בריאות שעשויות מבננה, שיבולת שועל ושוקולד מריר. שמחתי להכין מתכון שלי עם קארין, שמתחברת גם לרעיון של תזונה טבעונית ולהראות לה עוד פן באתגר האישי שלי.

ממליצה על העוגיות האלה, לא רק אחרי אימון יוגה, אבל כן במיוחד עם בחברה טובה (:

 

עוגיות שיבולת שועל, שוקולד ובננה

מרכיבים:

2 בננות בשלות

כוס שיבולת שועל אורגנית של שופרסל גרין

שוקולד צ'יפס או שוקולד מריר - לפי הטעם

לחובבי המתוק: ניתן להמתיק עם אגבה/מייפל, גם פה לפי הטעם (לא חובה)

 

אופן ההכנה:

  1. מועכים את הבננות ומערבבים עם שאר המרכיבים.
  2. מחממים תנור על 180 מעלות.
  3. מייצרים עוגיות שטוחות.
  4. אופים בתנור 12-15 דקות.

תיהנו מעוגיות טעימות ומזינות שאני מאוד אוהבת לפנק איתן חברים ומשפחה!



עוד ממני

לא כדאי לפספס