טיפ לחזרה מאוזנת לשגרה מאת אנה ארונוב | מגזין שופרסל - נבחרת גרין
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

טיפ לחזרה מאוזנת לשגרה מאת אנה ארונוב

תמונה גרסת הדפסה

טיפים לחזרה לשגרה מאנה ארונוב

אין ספק שבתקופת הקורונה ביחס לשגרה, מצאתי את עצמי הרבה יותר במטבח.

בישלתי הרבה יותר וכן, גם אכלתי הרבה יותר. 

המקרר היה זמין יותר מתמיד, במיוחד בימים שלא יכולנו לצאת מהבית והעיסוק בו היה אחד העיסוקים המרכזיים בבית.

והנה, פתאום אחרי תקופה שהתכנסנו איש איש בביתו ומטבחו, העולם כביכול חזר לסורו. השגרה חזרה חלקית אבל אנחנו? לא לחלוטין חזרנו לעצמנו.

חלקנו עוד נותרנו בקצב אחר, לא מחוץ למירוץ אבל עם הרגלים חדשים ושונים וסדר יום שלא חזר לעצמו, במיוחד עם כל ההגבלות והשינויים שעוד מעיבים עלינו. וזה נראה לי הכי טבעי בעולם.

להיפך, לא טבעי להעמיד פנים שהכל רגיל ואפשר פשוט לנער את עצמנו, לקום בבוקר ולהעמיד שהכל בסדר כאילו שום דבר לא היה ולא נברא. עברנו תקופה לא פשוטה, גם נפשית, ואנחנו צריכים להתייחס לעצמנו בעדינות ולחזור למסלול לאט, לאט בקצב נכון.

החלטתי להסתכל על השינוי לטווח ארוך, לסגל הרגלים חדשים צעד-צעד, לא בבת אחת, כדי לעמוד ביעדים ולא להעמיס על עצמי יותר מדי. זה הטיפ שלי עבורכם, להתחיל בצעדים קטנים וליצור את השינוי הגדול בהדרגה.

איך למשל? 

  • חזרתי לשתות כל בוקר כוס מים עם מיץ לימון טרי.
  • החלטתי לא לאכול מאוחר בלילה אלא לסיים את הארוחות שלי עד שבע בערב.
  • אם מתחשק לי עוד נשנוש ביום שאני ערה עד מאוחר - לוודא שהנשנוש הזה יהיה קטן ובריא.

אני ממליצה לכן ולכם לא להכביד על עצמכן/ם יותר מדי אלא לאט לאט להחדיר את השינוי לשגרה והנה יעברו שבועיים שלושה עד שזה ייכנס להרגל.

יעדים לא ריאליים יובילו לכישלון ותחושה לא נעימה אז לכו על מטרות הגיוניות שתוכלו לעמוד בהם ולחוש תחושות הישג שמגיעות לכם ולכן.

הגוף ירגיש טוב יותר, המוח יתרגל ואז לאט לאט תרגישו שהשגרה מזדחלת לה חזרה, שגרה נעימה ומאוזנת שעוזרת לכם לשמור על אורח חיים שנכון לכם ועושה לכן רק טוב.

תהיו טובים לעצמכם, לאט ובטוח.

יש לכם טיפים עבורי? אשמח ללמוד על הדרך שלכם לחזרה לשגרה!



עוד ממני

לא כדאי לפספס