אנה ארונוב מספרת על הטיפ החגיגי שלה | נבחרת גרין - מגזין שופרסל
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

ט"ו בשבט הגיע: אנרגיה זמינה

תמונה גרסת הדפסה

שגרת כושר היא משהו שלא פשוט לתחזק אף פעם, בטח ובטח לא בימים החורפיים שעוברים עלינו לאחרונה.

אני מתארת לעצמי שאתם בטח מסכימים איתי, ימים אפרוריים מקשים עוד יותר על המוטיבציה והאנרגיה הדרושה כדי לצאת מהבית ולהקפיד על שגרה מסודרת של אימון. הרי אם גם בימי קיץ יפים קשה להקפיד על אימון, אז בוודאי שלא פשוט לצאת לדרך כשקר בחוץ. כמו שכבר סיפרתי לכם בעבר, אני לא מסתדרת עם אימונים ביתיים וכך אין לי ברירה אלא להתעלות מעל התירוצים ולצאת לאימון.

זו הסיבה שאני מחפשת תמיד פתרונות חיצוניים כדי לשמור על מוטיבציה גם בימים שבהם היא מתפוגגת, פתרונות שמרוממים את הגוף והנפש. לפעמים צריך חיזוקים מבחוץ כמו לשמוע מוסיקה מרימה שמשנה לי את מצב הרוח לטובה ומעוררת את הגוף, לעיתים רק צריך זמן איכות עם חברים או עם בן הזוג שמשפר את מצב הרוח, וכמובן ששייקים מלאי אנרגיה תמיד עושים לי טוב, וגם פירות יבשים מהווים דרך מהירה ויעילה להכניס אנרגיה זמינה לגוף שלי אחרי ולפני ריצה ואימוני כושר. 

אצלי, תמרים הם פתרון מוטיבציוני כל השנה, לא רק בט"ו בשבט, וזו הדרך הכי טובה שיש לקבל את האנרגיה הזמינה לגוף גם שהמוח עייף. התמרים עוזרים לגוף להתעורר ולהמשיך, עוד תרגיל, עוד קילומטר, עוד ריצה, עד לפעם הבאה. 

מה הטריקים שלכן ושלכם לפני אימון לקבלת אנרגיה זמינה? אשמח לשמוע ושיהיה לכולם חג שמח ופורח!

עוד ממני

לא כדאי לפספס