חזרה לשגרה: איך לחזור למסלול
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

חזרה לשגרה: איך לחזור למסלול

תמונה גרסת הדפסה

לא יאמן כמה מהר זה קרה, אבל החגים כבר מאחורינו ואיתם הארוחות החגיגיות, המקרר שלא הפסיק להתמלא בתבשילים ועוגות, והחופשות המשפחתיות שכללו המון אוכל. וביניהם גם רגעים משפחתיים מופלאים.

אז רגע אחרי וכדי לחזור לשגרה מאוזנת יותר, החלטתי להציב לעצמי 3 כללים שיעזרו לי להתפקס על המטרות שהצבתי לעצמי. מטרות קטנות, אתגרים שאני יכולה לעמוד בהם, כאלה שיהיה לי קל לזכור.

כי אם יש משהו חשוב בתהליך, זה לא להסתכל רק על המטרה הסופית, הרחוקה, אלא להציב גם מטרות וכללים קצרים יותר שאפשר להצליח בהם.

אז החל מהיום ובכל חודש יתווספו 3 כללים חדשים שימשיכו את אלה מחודש שעבר, עד שכולם ביחד יהפכו לשגרה.

אז קדימה, מתחילים:

  1. לפתוח כל בוקר עם כוס מים. לא משנה מתי קמתי, לא משנה אם מחכה לי ארוחת בוקר שווה במקרר או שאני לא צמאה (אני אף פעם לא צמאה). כל בוקר, לפני שהפה מתחיל ללעוס, לשתות כוס מים. הכלל הזה חשוב לי במיוחד כי אני שותה מעט, ממש ממש מעט, וכדי להרגיל את הגוף לשתייה צריך להתחיל ממשהו. וחוץ מזה, אומרים שממש טוב לפתוח את הבוקר עם כוס מים.
  2. פעמיים בשבוע לעלות הביתה במדרגות. במקרה יצא שלפני חודש הייתה אצלי בבית  הפסקת חשמל ונאצלתי לעלות 4 קומות ברגל. זה היה קשה, גרם לי להתנשף כאילו רצתי מרתון ובגדול לא חיבבתי את העדר המעלית. מצד שני, הסיפוק והידיעה שזה רק ילך ויהיה קל יותר עזרו מאוד להתמודד עם בשורת המדרגות.
  3. לצאת להליכה פעמיים בשבוע. ובתוך הכלל הזה חשוב לי להוסיף כלל שהמון חברים באינסטגרם המליצו לי לעשות – להכניס את ההליכות האלה ליומן כחלק מהלו"ז. כי את הלו"ז אני אף פעם לא אעז לפספס. ממש כמו את הפגישות, הנסיעות, העבודה. אז הנה, גם ההליכות יכנסו ללוח השנה. כן, זה יהיה איטי בהתחלה. וכן, גם חצי שעה זה בסדר.

 

ומה עכשיו? עכשיו הגיע הזמן לעמוד באתגרים. אז מה אתם אומרים, מצטרפים אלי? 😊



עוד

לא כדאי לפספס