האתגר של טיטי: לקראת החגים | we live green - מגזין שופרסל
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

לקראת החגים: האתגר של טיטי

תמונה גרסת הדפסה

מאז הזכייה שלי בתחרות מלכת היופי, אז קיבלתי לראשונה את הבמה להיחשף, אף פעם לא הייתי בעניין של להיות יפה ולשתוק. תמיד דיברתי בכנות ולא חסכתי את דעתי ואני עד היום מרצה ומספרת את הסיפור שלי על מנת להעניק השראה וליצור שינוי אמיתי בתפיסה של צעירים ומבוגרים בארץ ובעולם.

תמיד הרגשתי שיש בי כוח מנטלי לעמוד בפני קשיים ומהמורות, והשנה, דרך האתגר השנתי שלי של שופרסל גרין, אני רוצה להתאים את העוצמה הנפשית שלי לכוח הגופני. לחזק את הגוף שלי כחלק מתהליך השלמה ארוך, לייצר את השינוי האישי שלי מבפנים. 

בצעדים קטנים, יצאתי למסע בו אתחזק ואמקד את התזונה שלי כך שתזין את השרירים והגוף שלי בצורה מאוזנת. אני לא חוששת מהאתגר, להיפך - אני מתרגשת לקראתו ולקראת השינוי שיביא איתו.

מצד אחד, תקופת החגים היא תקופה שקשה להקפיד בה על תזונה, הכל סובב סביב ארוחות וקינוחים. בין ערבי חג לאירועים עמוסי מתוקים, קל גם לוותר על אימונים.

מצד שני, במחשבה על האתגר שבחרתי, תחילתה של שנה היא גם הזדמנות לאוורר ולסדר את הבית והחיים מחדש. שחקרתי לעומק את הנושא הבנתי עד כמה תזונה המתמקדת בהעלאת מסת שריר צריכה להיות קפדנית, ופה מצוי האתגר. לא רוצה להגזים או לקחת את התזונה שלי לנקודת קיצון אלא ליצור איזון שמאפשר לי ליהנות מאוכל ובמקביל להתחטב ולהתחזק.

הבנתי שאני קודם כל חייבת לייצר תשתית שתקל עליי והחלטתי לגייס את ארונות הבית והמקרר למשימה. אם הבית שלי לא יהיה מקור לויתורים ופיתויים תזונתיים, יהיה לי הרבה יותר קל להיכנס לתלם. בינינו, הסיפוק האמיתי שלי הוא להשיג מטרות שאני מציבה לעצמי וזו תחושת השובע שאני באמת מחפשת.

בטבע שלי אני לא אכלנית גדולה של פחמימות ואוהבת במיוחד בשר ועוף שהם עתירי חלבון. אני גם לא חובבת מוצרי חלב ודגים במיוחד ולכן חקרתי קצת על פתרונות למזונות שאני יכולה לשלב ולהוסיף לתפריט שלי גם מהצומח כדי ליהנות מתזונה גבוהה בחלבונים ודלה בפחמימות. משום שאני אוהבת שייקים לארוחת בוקר או אחרי אימון, הבנתי ששייקים הם מבחינתי הזדמנות להוסיף חלבון לתפריט בקלות והיה לי ברור שהצעד הראשון הוא לצייד את הבית במוצרים עשירים בחלבון שאוכל לשלב בבלנדר.

 

רכשתי חלב סויה וחלב שקדים וגם משקה שיבולת שועל כבסיס לשייקים ובנוסף, מילאתי את העגלה בזרעי צ'יה, שקדים, בוטנים, אגוזי ברזיל,זרעי פשתן, אגוזי מלך וזרעי דלעת - כל אלה יעלו את רמות החלבון בשייק וגם משתלבים מעולה עם טעמי פירות שאני מאוד אוהבת.

יצאתי לדרך. לקחתי את הצעד הראשון שלי באתגר ואני מתרגשת שאתם מלווים אותי בדרכי. מאחלת לכם וגם קצת לי חג שמח ושנה מלאה בהרפתקאות, כוח ושינויים חיוביים.

 

עוד

לא כדאי לפספס