דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

קרקרים בריאים

מתכון לקרקרים ביתיים מקמח מלא

  • דרגת קושי: בינוני
  • זמן הכנה: 60 - 80 דקות
  • מספר מנות: 10

חומרים:

כוס וחצי קמח מלא שופרסל

רבע כוס גרעיני חמניות שופרסל

רבע כוס שומשום שופרסל

כף זרעי פשתן לא טחונים שופרסל

רבע כוס קוואקר לדייסת קוואקר שופרסל

1כפית מלח שופרסל

1 כוס מים

1 כף דבש שופרסל

2 כפות שמן זית שופרסל

1 כפית זעתר טחון

 

אופן ההכנה:

  1. בקערה גדולה מניחים את כל החומרים היבשים (כולל התבלינים), מערבבים היטב ומוסיפים את שאר החומרים עד ליצירת בצק אחיד - יכול להתקבל בצק קצת דביק זה בסדר.
  2. עוטפים בניילון נצמד ומניחים למנוחה 20 דקות.
  3. לאחר מכן מחלקים את הבצק לשני כדורים, מרדדים כל כדור בצק בנפרד ישירות על נייר אפייה מקומח מעט.
  4. רידוד כל עלה בצק יעשה בצורה דקה ככל האפשר.
  5. בעזרת גלגלת או חותכן עוגיות מיישרים את גבולות העלה וחותכים לקוביות קרקר שוות- ניתן להיעזר בסרגל.
  6. מעבירים בזהירות את נייר האפייה עם הקרקרים עליו לתבנית אפייה שטוחה בגודל הנייר.
  7. אופים בחום של 180 מעלות 20 דקות - יש לשים לב שהם לא יישרפו כי הם דקים.
  8. מצננים צינון מלא ולאחר האפייה מפרידים ביניהם ושומרים בקופסא אטומה.

 

בתאבון!

אולי יעניין אותך גם

לא כדאי לפספס