דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

ניוקי ללא גלוטן גרין

מתכון לניוקי ללא גלוטן

  • דרגת קושי: קל
  • זמן הכנה: 20 דקות
  • מספר מנות: 3

חומרים:

1 חבילה (500 גרם) ניוקי ללא גלוטן גרין

חבילה גדולה או צרור גדול תרד (400-500 גרם, עלים בלבד אם משתמשים בתרד ניו זילנדי) קצוץ גס

4 שיני שום פרוסות

4 כפות שמן זית שופרסל

מלח שופרסל

פלפל שחור גרוס שופרסל

חופן שקדים שופרסל קלויים וקצוצים גס

מיץ מ- 1/2 לימון טרי

 

אופן ההכנה:

  1. מביאים לרתיחה סיר עם מים עבור הניוקי, ומבשלים אותם לפי הוראות היצרן.
  2. במקביל, מחממים במחבת רחבה/סיר רחב ושטוח את שמן הזית מעל להבה גבוהה.
  3. מוסיפים את שיני השום הפרוסות ומטגנים כדקה. ברגע שרואים שחלק מהשיניים מזהיבות, מוסיפים פנימה את התרד ומערבבים היטב.
  4. מבשלים תוך ערבוב כ-3 דקות, עד שהתרד התרכך ורוב הנוזלים שלו התאדו מהסיר. מוסיפים את הניוקי והשקדים הקצוצים, מתבלים במלח ופלפל ומקפיצים הכל יחד. ניתן בשלב זה להוסיף עוד מעט שמן זית.
  5. סוחטים מעל את הלימון, מחלקים למנות ומגישים.

 

בתאבון!

אולי יעניין אותך גם

לא כדאי לפספס

משתמשת בחלב פנים?

לא במעגלים

את חלב הפנים מורחים ממרכז הפנים כלפי חוץ ומנגבים באמצעות צמר גפן בתנועה דומה. תנועות מסאז' מעגליות רק "דוחפות" את הלכלוך שנמצא על פני העור לתוך הנקבוביות.